У разі наближення дати завершення оплаченого періоду послуги та відсутності достатньої суми на внутрішньому балансі для її автоматичного продовження, система надішле вам повідомлення на електронну пошту.
📩 Важливо: усі сповіщення надсилаються на e-mail, вказаний під час реєстрації Особистого кабінету. Переконайтеся, що адреса є актуальною та маєте доступ до неї.
Розсилка попереджень здійснюється за таким графіком:
-
за 30 днів до завершення оплаченого періоду;
-
за 10 днів;
-
за 5 днів;
-
за 3 дні до закінчення терміну дії послуги.
У день завершення оплаченого періоду ви отримаєте окреме повідомлення про зупинення роботи послуги.
💡 Порада: щоб уникнути перерви в роботі сервісів, рекомендуємо заздалегідь поповнити внутрішній баланс або активувати автоплатіж.