Під час реєстрації може виникнути проблема з отриманням листа, в якому вказані дані для входу в Особистий кабінет. Що робити в такому випадку?
Якщо раніше ви отримували листи від Hosting in UA, варто пошукати лист із підтвердженням у ланцюжку з першим листом.
Скористайтеся пошуком в пошті за заголовками листів «Реєстрація нового користувача».
Перевірте папку «Спам».
Якщо після цих маніпуляцій лист не було виявлено, значить при реєстрації було вказано неправильний e-mail.
У такому випадку потрібно повторити процедуру реєстрації та створити новий обліковий запис з правильною поштовою адресою.
💡 Порада: Вказуйте часто використовуваний особистий або корпоративний e-mail, щоб бути в курсі статусів замовлених послуг та отримувати повідомлення.