Не надходить лист з доступами на вказаний E-mail

Під час реєстрації може виникнути проблема з отриманням листа, в якому вказані дані для входу в Особистий кабінет. Що робити в такому випадку?

  • Якщо раніше ви отримували листи від Hosting in UA, варто пошукати лист із підтвердженням у ланцюжку з першим листом.

  • Скористайтеся пошуком в пошті за заголовками листів «Реєстрація нового користувача».

  • Перевірте папку «Спам».


Якщо після цих маніпуляцій лист не було виявлено, значить при реєстрації було вказано неправильний e-mail.

У такому випадку потрібно повторити процедуру реєстрації та створити новий обліковий запис з правильною поштовою адресою.

💡 Порада: Вказуйте часто використовуваний особистий або корпоративний e-mail, щоб бути в курсі статусів замовлених послуг та отримувати повідомлення.