Для отримання оперативної допомоги клієнтам на сайті передбачено декілька способів. Консультації здійснюються через тикет систему всередині Особистого кабінету, а також можна скористатись підказками з Бази знань.
Часті і загальні питання детально описані в Базі знань. У розділі зібрані відповіді на найпоширеніші питання. Інструмент дозволяє самостійно знайти відповідь щодо проблеми, наприклад, замовлення, налаштування та управління послугами. База знань регулярно наповнюється новими матеріалами та оновлюється актуальною інформацією.
Якщо ви не змогли знайти відповіді на запитання в цьому розділі або вам потрібна допомога наших фахівців, можете написати заявку до служби підтримки. Для авторизованих користувачів усі звернення будуть знаходитись у розділі Кабінет — Тікети. Також нам можна написати через форму зворотнього зв'язку в розділі Про компанію — Зв'язок.